Pocelo je :)

Pa evo danas se otvori nova izlozba .

Kisa je padala od nocas pa citav dan sto je naravno umanjilo broj posetioca…no ipak ih je bilo

a ima ih i sada.Ja sma se vratila kuci …iskreno umorna sam a mogu i bez

mene dalje da posmatraju i eventualno kupe ako sam pronasla deo zelja 🙂

Sutra dolazi predsednik opstine ,kao i neki novinari.

Trenutno je u toj ulici bas gungula ,ja sma jedina koja izlaze slike ,ostalo je nakit

i tako neke stavrcice 🙂

Pre podne ce biti zbrka i gungula ,a bice izvestaj i o tome .

Za sada postavljam malo slicica tek da vidite delic.

Dodajem i fotografisan portret koji je inace bio narudzbina

Gospodin sa slike je inace glava porodice u cijem lokalu izlazem radove.

Bice jos slika ,sutra se nadamo lepsem vremenu i ocekivanom broju ljudi 🙂

eto toliko za sada

Sutra seldi nastavak 🙂

Pozdrav 🙂

Оставите одговор

