Nova izlozba

Zakazana je jedna nova izlozba.

I ovoga puta sam vesela iz prostog razloga sto iznova nisma ja ta koja

je trazila nesto tako,nego kao po dosadasnjem obicaju mi se pojavi

na vratima neko voljan d aizlozi moje radove.

Ovaj put se dogadjaj odvija u dva dana u 10 lokala.

U svakom ce biti neka izlozba u tom kraju ta dva dana.

Bice goooomila ljudi obzirom da se u citavoj okolini napravi citav vasar

ta dva dana…svasta se desava a izlozbe su akcenat naravno.

Izlozba je prodajna pa se nadam i nekom uspehu sa te strane 🙂

Ne ba spolako se spremam za sve to ,jer treba pripremiti sve za iszlozbu ,

a tu ne spadaju samo radovi vec i citavo predstavljanje sto oduzima dodatno vreme.

Sve to moram zavrsiti do planiranog odmora,a kada se vratim eto bice i taj dogadjaj.

Eh da

i imam neke naruzbine ,vrlo interesantne (tri komada ) pa ce i to biti objavljeno

cim bude gotovo. 🙂

Predhodnih dana sam radila nesto novo ,malo se opet dotakla boje i evo sta uradih.

Akril na platnu

40×50 cm

jos uvek bez imena

2 responses to this post.

  1. Bravo draga moja! baš mi je drago zbog tebe, verujem da će se oduševiti, tvoji radovi su stvarno fenomenalni! Čekam izveštaj 🙂

    Одговор

  2. Hvala Gago 🙂
    ljubac!

    Одговор

Оставите одговор

