Archive for 12. јуна 2009.

Egzoticni instrument

Obzirom da jako volim okupljanja na kojima se sviruckaju gitare,lupaju bubnjici ,

i svira ko cime ume ili pak samo pokusava 🙂 …resila sam da sama napravim jedan jednostavan

instrument sa kojima se najcesce snadju svi.

i ranije sam pravila kojesta slicno ali mnogo jednostavnije nego ovaj put.

Sada sam kao materijal uzela jednu plasticnu kuglu koja se otvara na pola nesto slicnim

sistemom kao kinder jaja…s tim da je naravno mnogo veca.

U njoj su deca dobila igrackicu iz nekakvog automata (ulicnog sto bih ja rekla) pa

mi je odmah sinula ideja 🙂 sta bi moglo od toga da se napravi.

Jednu staru debeljkavu bebecu kasicicu kojoj sam odsekla deo koji se stavlja u usta ,a ostavila malo

prosirenje na tom delu da ne bi ispadala iz kugle.

na spoju dve polulopte isekla malo taman da stane sirina improvizovane rucke.

Sipala malo pirinca u kuglu,postavila rucku i kuglu spojila tako sto sam dodala

silikon na spojeve i mesto gde je postavljena rucka.

zatim sam uzela da se malo igram bojama(akrilom)

Zelela sam da ima africki stil jer vec imam instrumenata u kuci

koji ce se lepo uklopiti i sa ovim.

Boje su malo sveze pa sjaje ,ali bice i finis fotka kada je komplet zavrsim

i evo za sada ovako izgleda.

ostaje mi drska za bojenje ,a ona ce biti jednobojna ,jos uvek

nisma sigurna koje boje ,ali to ce biti trenutak za odabir 🙂

Prvo sto sma ja ljubitelj rucno izradjenih stvarcica,a drugo sto

ce ova poluziti u mnogo dobrim atmosferama 😀

Pozzzzz 😀

Dan očeva i pokloni

Evo kako sa decom moze da se napravi nesto fino sto ce ostati uspomena

nekome od dragih nam osoba.

Resili smo da napravimo tako nesto i za bake i za deke za neki od dolazecih praznika,

rodjendana il sta god bude 🙂

Obicna pamucna majica , jeftina  i bela 🙂

Boje za tekstil namazati detetu na tabane  i praviti otisak po otisak stopala.

Za privezak : tanka kozica,alkica za kljuceve (mogu se iskoristiti i neke stare 😉 )

i drvene perlice.Ovo su gotove drvene perlice ,ali isto tako se mogu napraviti i od gline

pa da deca sama farbaju.To cemo sledece raditi ,ovo je malo ubrzan posao jer

dan oceva je u nedelju ovde .

pa evo kako izgleda sve to.