Portreti

Evo malo se raduckalo ovih dana.

Radila sam jednu jako dragu prijateljicu pa cu postaviti i fotografiju sa koje sam gledala

kao i sam rad

Danas sam radila ovu malu crnkinju i tako eto 🙂

zadovoljna sam…smirujem zivce 🙂

i mala crnkinja

2 responses to this post.

  1. a kad ćeš mene bre???
    od kad si mi obećala…
    tinu ninu, tinu ninu….. :zvizdi:

    Одговор

  2. aj posalji mi neke lepe slicke
    pa cim me pookne moja si 😀
    posalji mi vece formate i bistre slike d amogu lepo da vidim detalje.

    Одговор

Оставите одговор

