evo i obecanih slicica :) konacno

sa izlozbe evo konacno da dodam….delic atkosfere
ljudi moji ucim za tu voznju i ne postizavam
vecito kukam kako imam malo slobodnog vremena ,kako mi treba u danu
bar jos 15ak sati da bih u miru postigla sve sto zelim/moram/trebam…
a iz dana u dan samo mi se jos dodaje ….na vec postavljeno
tako sada ucim da i ja budem drajver 🙂 i nadam se dobrome hehe

no evo slicica….da ne duzim 🙂

eto i mislim da je dosta hahaha

ajd narode cujemo se,kuckamo se.

sledeca izlozba treba da je u julu…no o tome ne znam jos

tacne datume ,ali bicete obavesteni…

7 responses to this post.

  1. Ono što ja vidim je da si ti zadovoljna, a to je dovoljno i za početak i za dalji rad.
    Svako dobro. 🙂

    Одговор

  2. iskreno za prvi put ja sma i prezadovoljna.
    Po proceni ljudi slike mi je u roku od ta dva dana pogledalo oko 700 ljudi .Malo li je za prvi put.
    Naravnpo i prodata slika i narucena tri portreta ..ja prezadovoljna 🙂
    ljubac tebi

    Одговор

  3. Slike su ti zaista predivne, pogledao sam sve postove na blogu.
    Srecno !

    Одговор

  4. Onda nek se na sledecoj izlobi te cifre dupliraju pa da budes jos zadovoljnija.

    Одговор

  5. hvala vam na dobrim komentarima 😀

    Одговор

  6. Ma jel to ovi moji Borani svraćaju ovde…
    ajoj hahaha, pa posle kažu Bor mali …

    e Miro…. nešto sam htela da te pitam, al neznam šta…. setiću se pa ću ti frljnem na forum 🙂

    Одговор

  7. haha senilna

    pa ja pratim tvoje Borane 😀
    sta ces zavoleli se hahahaha

    Одговор

Оставите одговор

