Izlozba

Samo na brzaka da vam javim

Izlozba prosla i bolje nego ocekivano…

Pogledalo je oko 700 ljudi po nasim procenama…sto je za mene licno pojam.

Imam nesto nrucenih portreta 😀 Prodatu jednu sliku i

tako ja zadovoljna ,eto nesto sma i zaradila ,taman za anrucen novi stafelaj 🙂

i nesto i za moje decake 🙂

ovih sam dana u katastrofa minusu sa vremenom…ne stizem nista zivo,

al nadoknadicu ja sve …postavicu i ovde koju sliku sa izlozbe  prvom prilikom,

samo da uhvatim malo vremena :

lJubim!

2 responses to this post.

  1. Bravisimo ženska. Baš se radujem.
    Jel dolaziš u naše krajeve uskoro? Javni se. Ljubac.

    Одговор

  2. e mila bas mi drago da te citam 😀
    dolazim na leto i iskreno nadam se nekom susretu sa tobom ,makar na kafici misa mu poljubim 🙂

    Одговор

Оставите одговор

