Spremanje privedeno kraju

Eto nije me bilo nekoliko dana.

Iskreno

malo me je uopste bilo po netu

Jako puno sam radila

danonocno slikala ali verujem da sam dobro odradila zamisljeno

i eto predstavljam vam  jos tri slike i nesto starih prikupljenih…

sve je spremno za subotu i nedelju…

ostaje mi da odmaram u miru

zadovoljna onim sto sma uradila do sada.

Uradnjeno pre nekoliko dana

60x60cm

akril na platnu

„Vino“

Zatim „iz ruke“ odradjen kako smo ga nazvali

„Didi“ 🙂

40x50cm

akril na platnu

i nesto onako za moju dusu

„Casa“

24x30cm

akril na platnu

ostatak price je

jedan od srca radjen crtez pre 4,5 godine..eto ga opet u mojim rukama za izlozbu

pa ga vracam vlasniku nakon izlozbe 😉

i svi naslovi …..

eto narode

sledeci izvestaj ce biti nakon izlozbe

nadam se u dobrom raspolozenju;)

Ljubljubac od mene ….umorne

7 responses to this post.

  1. Dobro da si postavila sliku, da skontam ko si 🙂

    Srećno na izložbi 😀

    Одговор

  2. hehe sta da se radi ,al dobro je da smo se pohvatali 🙂
    Ljubni mi Gagicu kad je sretnes !

    Одговор

  3. Klovn je prelep.

    Одговор

  4. hvala zmajcek 🙂

    Одговор

  5. Posted by Aqua on мај 14, 2008 at 8:27 am

    aaaaaaa Didi mi bas lezi…etoooo….ko …

    Одговор

  6. Miro svaka cast slike su fenomenalne .

    Одговор

  7. Hvala
    jos kada bih znala ko je u pitanju sa komentarom) bila bih jos veselija 🙂

    Одговор

Оставите одговор

