Moja prva izlozba

Eto ljudi jako sam uzbudjena

danas mi je u poseti bila zena

vlasnica jednog restorana/galerije

ponudlila mi je prostoriju za radove jer joj se dopalo ono sto je videla po kuci

I eto ugovoreno sve za 27. april

ako se ne varam trajace dve nedelje ,mozda cak i tri

ali danas od uzbudjenja nemam predstavu 🙂

eto htedoh to obavestenje da postavim

Jos cu vam psati o tome ,ovo je tek pocetak.

Ljubac!

6 responses to this post.

  1. Posted by bon jovi on април 7, 2008 at 9:09 pm

    Jaaaaooooooo SUPER. E naka je sa srecom! Svaka ti cast! Smokic

    Одговор

  2. Posted by bon jovi on април 7, 2008 at 9:10 pm

    A zaboravih da pitam…jel radis nove slike ili od onoga sto je vec naslikano pravis izlozbu?

    Одговор

  3. I od toga sto je uradjeno
    cak ce mi neki prijatelji doneti i ono sto sma im poklonila da izlozim..pa naravno posle vracam…a i radim nove.
    Kako sam krenula necu ja spavati dve nedelje kako treba.
    evo upravo cu da postavim jednu zavrsenu sinoc
    a danas sma vec nastavila dalje.
    Hval na kometaru
    ljubim ja tebe 😀

    Одговор

  4. Posted by mirche on април 8, 2008 at 4:24 pm

    Ime moje, svaka cast!!!!

    Одговор

  5. Ime moje ljubac tebi

    Одговор

  6. Posted by Mimi on април 10, 2008 at 9:53 pm

    Pa konačno ,greota bi bilo ovolikih slika a da niko ne vidi!
    Čestitamooooo!

    Одговор

Оставите одговор

