izgubljena voda

 Izgubljena voda iz prostog razloga sto sam se sama izgubila u toj vodi

pokusavajuci da je docaram

eto 🙂

evo jos jednog rada

iskreno ovo je meni cista vezba…jer

ne dopada mi se od prvog koraka kako mi je krenulo

gnjavila msam se sa ovom slikom puuuuno sati

oko 5 dana bas posvecena njoj i i dalje mi se ne dopada

mozda nekome drugom…meni ne .

privodim kraju jednu drugu ….a ova neka ostane ovakva ,

kakva god da je …

One response to this post.

  1. Posted by jasna on април 9, 2008 at 1:39 pm

    Na ove druge dve slike prirode, malo im fali dubina. Inace da ne ulazim sad u svaku za komentar Muzika u boji je odlicna, instrument ti je divan. A Srcem me je stvarno odusevila. Bravisima

    Одговор

Оставите одговор

