Noc

Noc

6 responses to this post.

  1. Posted by NenaS on април 6, 2008 at 8:41 pm

    Jel slucajno na svim slikama prirode voda? Ja sam ti vec rekla – prelepe su, ne znam za koju bih se pre odlucila, ne znam dimenzije, ali mislim da prva i treca mogu da idu u paru…Jedino, ne znam kako da ti kazem, kad ih pogledam i kad pogledam i onu Umor…nekako me iz njih pogodi osecaj samoce…

    Одговор

  2. Pa jeste …ima istine u tome
    zavisi i kako ko vidi i oseca samocu
    ja se u nekim delovima svog zivota osecam usamljenom
    sa tim nekim momentima sma se pomirila da sam daleko do bilo koga…..da su svi daleko od tog nekog razumevanja….a negde nikada necu moci da je prihvatim….
    a voda
    pa volim vodu ,uz to sma i vodolija 🙂

    Одговор

  3. Posted by jasna on април 9, 2008 at 1:36 pm

    Ova slika ti je odlicna. Ja kad ti kazem.

    Одговор

  4. OK Jaco kad ti kazes 😀
    Fala na komentarima 🙂

    Одговор

  5. Posted by marimba8 on април 21, 2008 at 10:19 pm

    This is a painting that really makes my mind soar with unheard fantasies and howling wolves. All I can say is wow, this painting left me speechless and gasping for breath.

    Одговор

  6. Thanks for the coments 🙂

    Одговор

Оставите одговор

