Bezimena

Evo nacas zavrsih ovaj rad….(ulje 40×50 cm)

nemam pojma koje ime dati slici …i eto -bezimena.

veceras,nocas me je opustila malo i smirila haos u glavi.

Poprilicno sam u losem raspolozenju dva dana …i hvala

ovom ramu i tekstilu sto se smirih nad njima …

toliko od mene do malo vedrijih momenata .

5 responses to this post.

  1. ej bre sto da bude bezimena?

    Kao sto vec rekoh mene definitivno asocira na majcinstvo i budi nezna osecanja…..ni traga po meni neke erotike i slicnih osecanja ….ma cak ni lepote , mislim u smislu lepota grudi…nego bukvalno kako sam pogledala samo me puklo osecanje, koje je tesko opisati i zato sam najprostije rekla -majcinstvo- i stvarno mislim da muskarac ne moze da nacrta zenske grudi…mozda gresim, neznam to je moj trip….izvini sto ovako komentarisem tvoje slike…al eto taj osecaj kod mene….i naravno pomislila sam : Kad bi ja imala ovako cvrste i podignute grudi …hahaha…:) 🙂 🙂

    Одговор

  2. htedoh reci da muskarac ne moze- ovako – da prikaze i nacrta zenske grudi…samo se jedan deo recenice izgubio 🙂

    Одговор

  3. hhe hvala Aqua na komentaru 🙂
    Uvazavam misljenje 🙂
    autoportret hahah hahah

    bezimena…hm pa ne znam …mozda dobije ime,ali za sada je bezimena 🙂
    ljubim

    Одговор

  4. pa rpovalila sam po stomaku i rukama….samo sto tesko da tebi ruke stoje nekad tako mirno i spokojno …hahaha….

    Одговор

  5. evo bucket mi mak0o sliku hahaha
    akt pa valjda kao neprikladna slika za javnost
    nego stavicu je na neki drugi link pa tako okaciti
    buket mi ne dozvoljava …koma

    Одговор

Оставите одговор

