Cigarete…

Rekoh li vam da ne pusim 🙂

pa eto od 27. jan (a za neupucene to je moj rodjos 🙂 )

i eto deset dana glatko,aj nije bas glatko ali nije ni uzas…

Prezivecu a ?

i tako umesto cigarete naradih se ja po kuci samo tako…

kako me uhvati nervoza ,a ja uhvatim nesto da raduckam,i tako po citav dan

i onda  posle kazu -lako je ostaviti pusenje ,samo ako zelis…

da i ako nemas kucu od 180 m2 hahaha za rintanje .

No nema veze…

nasla ja lek

vise ne radim 😀 ,sada slikam u zamenu za rintanje…pa mi lepo…

i opet nebuloziram ,samo sam htela malo da se hvalim kako

ne pusim 🙂

Bravo ja !

e jedna pesmica u to ime  🙂

5 responses to this post.

  1. Posted by bon jovi on фебруар 6, 2008 at 4:25 pm

    Cestitam ti oba praznika…sa malim za kasnjenjem doduse….kiss, kiss

    Одговор

  2. Fala sestro fala 🙂

    Одговор

  3. Bravo TI!

    Одговор

  4. i nemoj opet da pocnes da pusis

    Одговор

  5. ne sekirajs e necu 😉

    Neno hvala

    Одговор

Оставите одговор

