Uvod u starije delove potkrovlja…

Crtanje,a od skoro i slikanje je deo moje meditacije.

Uvek me je vuklo da radim ljude ;zivotinje;

nikad prirodu i sl…ali ne garantujem da necu ubuduce 🙂

Nego htedoh vam pokazati te neke starije radove koje imam makar

uslikane ,ako ne vec kod sebe.

Mnogo toga sma radila namenski…nekome i dugo nisma imala

niti jedan jedini kod sebe..

sada se ipak malo slaze po kuci ,a i dalje uradim  nekome od srca.

Crtez ovog slona je najstariji kojga imam uslikanog.

To je takodje poklon jednom obozavaocu slonova,

inace nasem jako dorom kucnom prijatelju

i eto radjeno je pre 4 godine.

uradjeno sto bi rekli-iz ruke  , bez daha u trenu.

Od zivotinj je kasnije radnjeo jos ovo

a sada je vec vreme da se uradi novi sa jednom velikom

odraslom macorcinom 😀 koja je ovde bila ovakva

4 responses to this post.

  1. Pa zar je na ovako nešto potreban bilo kakav komentar.
    Ovo je za uživanje a ne za komentarisanje ,fenomenalno!

    Одговор

  2. Hvala Mimi
    jos cu da se postidim 🙂

    Одговор

  3. Volim ljude a i zivotinje hahaha…tvoji portreti ostavljaju bez daha…pogotovo brat, on mi je nekako naj upecatljiviji…ali iskreno…ja bre jedva cekam da se nesto probudi u tebi i da krenes na prirodu, realnu ili ne haha 🙂 to je ono sto mene odusevljava uvek iznova i iznova….

    Одговор

  4. joj pejzazi su mi uvek bili smesni
    al mozda umuljam ja neke nove vrste hahaha

    Одговор

Оставите одговор

