I koja rec pred spavanje

Nekako imam dojam 🙂

da mnogi koji me ne poznaju bas  dovoljno ,ovde ocekuju mene

neznu i jednolicnu…a ne 🙂 grdno se varate

bice ovo bomba mojih kojekakvih napada 🙂

i samo je stvar u tome

ko ce to citati i kako shvatati…

no to dalje mene nece interesovati hahaha

ja cu svoje vec odraditi…

a sad umora do dna odoh da odspavam malo 😉

Laku noc

One response to this post.

  1. Ne ocekujem neznost,ocekujem uzbudjenje 🙂

    Za Peperse te ljubimo Vuk i ja milion puta !

    Одговор

Оставите одговор

