Uzivajte

5 responses to this post.

  1. Posted by bon jovi on фебруар 4, 2008 at 8:37 pm

    Srecno……Naravno da cu te citati. A za pesmu i pevaca..Uopste mi nije jasno zasto su ga Ameri izabrali za jednog on najlosijih tekstopisaca.

    Одговор

  2. Ha,on mi je zaduzen za posebne trenutke 🙂 a volim dosta njegovih pesama ….odlican odabir 🙂

    Одговор

  3. Hvala vam drage moje 🙂
    leze i meni eto bez komentara 😀
    ljubim vas!

    Одговор

  4. Bon Jovi, pa kao previse potencira duhovnost u pesmama…tako bar ja cula , da je to razlog…..al koga briga sta oni kazu, kad zapeva felds of gold 🙂

    Одговор

  5. Posted by bon jovi on фебруар 5, 2008 at 4:07 am

    Aqua ma slazem se sa tobom, nikad mi oni nisu bili merodavni. Sve u svemu volim ga!

    Одговор

Оставите одговор

