Hello world!

Naprasno dobih zelju da se zabodem jos ponegde u ovaj net svet

i prekopam neke svoje potkrovne atmosfere .

Zanemarimo pritom blog koji vodim posvecen mojoj deci.

Ovaj je posvecen MENI i sve moje ludilo i sva moja htenja izrecicu ovde 😀

a posle sta bude ….

Dakle dobro dosli svi koji cete me i ovde citati,bice ovo malo druagciji

ton od onoga na koji ste navikli na onom blogu …

ovde ce vriti i neka mladost i neka ljutnja i ko zna sta sve…

kako me dan ponese,secanje probudi …

Budite mi pozdravljeni svi stari poznanici i svi novopridosli !

7 responses to this post.

  1. 🙂 obozavam naprasne zelje -haha- i totalno im se predajem 🙂 iz toga uvek ispadne nesto dobro…….U ovome te potpuno podrzavam 🙂 i jeedva cekam…..r a s p a l i !! 🙂

    Takodje mogu slobodno reci da cu ovde biti cesca nego na predhodnom blogu….sto naravno ne znaci da i onaj necu posecivati, taman posla…nego onaj drugi, sve vec kazes na forumu…i volim da tamo gledam slike, ali ne komentarisem cesto , jer sta reci kad vec sve ispricamo na forumu, a svaki put isto …jao bas su slatki…to mi malo bezveze…jbg….i tu je prica o onom forumu zavrsena ovde…hahahahahaha 🙂 o onom cemo na onom……a na ovom o cemu ces? Ja sam nestrpljiva

    Samo napred! Pruzi svetu priliku da uziva u tebi 🙂

    CMOK

    Одговор

  2. Ovaj komentar ne moras da moderatujes…haha…tj ne moras ga staviti da se vidi….htedoh ti samo reci da ako mozes ta slova malo uspori tj nek se malo duze zadrze je stvarno nisam uspela da procitam sta pise, debela su i brzo se smenjuju, da nisam procitala da si napisala potkrovna atmosfera tamo na forumu ne bih ni provalila sta pise sa samog banera……

    jos jedna stvar obavezno postavi svoje slike!!!!!!!!! I cekam te nove sto pre da osvanu ovde

    Одговор

  3. Epa neka ti je sa srećom useljenje u novi stančić…KISS!!!

    Одговор

  4. Pa, sretno ti useljenje u tvoj atelje na mansardi…

    Одговор

  5. E Fala drage moje
    Aqua bas mi milo sto me kapiras 😀

    a ovde ce biti…SVEGA hahaha

    Одговор

  6. Jedva čekam, osećam da će biti puno divnih slika, lepih reči i topline!

    Одговор

  7. Hvala Mimi
    Ljubac !!!!
    al ne nadaj se uvek umiljatom stvorenju ovde hahaha
    bicu ja kojekakvih raspolozenja hehehe

    Одговор

Оставите одговор

